niedziela, 5 marca 2017

BULLET JOURNAL - KREATYWNY PLANER

Cześć! W ten niedzielny wieczór przychodzę do was z bardzo przydatnym pomysłem na planowanie różnych rzeczy.Kilka miesięcy temu spotkałam się na YouTubie z własnie takim pomysłem i bardzo mnie zaciekawił i postanowiłam zrobić coś podobnego.Już tłumaczę o co chodzi :D


Bullet Journal ma być ciekawszym zastępnikiem zwykłego dziennika czy kalendarza którego kupimy  w sklepie. Ten kreatywny planer robimy po swojemu pod własne predyspozycje.
Myślę ,że to jest bardzo dobry pomysł ,ja robiąc swój straciłam dość dużo czasu ale jestem zadowolona z efektów. 

 
Zaczęłam planer od spisu treści.Umieściłam tam wszystko co jest dla mnie ważne i to co przypomina mi o różnych rzeczach.
Potem na każdej stronie zrealizowałam to co wypisałam w spisie treści,zobaczcie efekty mojej pracy! :)


Do ozdobienia takiego dziennika by bardziej przykuwał moje oko i zachęcał do dalszego prowadzenia użyłam:
♥- pisaki,cienkopisy
♥- naklejki
♥- taśmy washi
♥- przyklejane karteczki




Odkąd go prowadzę o niczym nie zapominam.W tej chwili jest mi bardzo przydatny i zabieram go wszędzie i nie wyobrażam sobie wyjść bez niego z domu.







Myślę ,że tym pomysłem zainspirowałam nie jednego z was.
A jeśli macie jakieś pomysły na dalsze strony w takim dzienniku to proszę piszcie mi w komentarzach chętnie skorzystam z jakiegoś :D

35 komentarzy:

d0ncia pisze...

super inspirujący post ♥

Unknown pisze...

Dziękuje :*

Unknown pisze...

Świetny i oryginalny! Bardzo mi się podoba kochana :*

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo! :)

Gabrysiowa Mama pisze...

Swietny pomysł kochana na pewno mi sie przyda :*

Łosiek pisze...

Google nie gryzie. BJ to kalendarz. Ręce mi opadły na pytanie "macie pomysły na kolejne strony dziennika?" więc rzucę tylko link https://agwordsandcrafts.wordpress.com/2016/04/06/jak-zaczac-swoj-bullet-journal/

Unknown pisze...

Super post oraz zeszyt. Mi by się nie chciało tego robić ;/. Podziwiam Cię! :)
zaobserwowałam i zapraszam do mnie:
http://puuudi-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja oglądałam filmiki Oleski na Youtube ty też? :) Bardzo starannie go prowadzisz, mi się nie chce hehe. Pozdrawiam
https://nati-jest-fit.blogspot.com/

Concordiaa pisze...

Prowadzę :D Skłoniło mnie do tego to, że jestem zapominalska - teraz już jest lepiej :) Też planuję w przyszłości post na ten temat, bo uważam, że ten sposób powinno znać jak najwięcej osób ;)

nofik pisze...

świetny planer, bardzo spodobał mi się pomysł z hasłami ;) muszę go tobie 'podkraść' i zrobić podobny ;P

Unknown pisze...

Sama takie tworze 😗 Kolorowy planner przyciągnie każde oko 😋
Fajny post!

Unknown pisze...

Właśnie jej filmy mnie zainspirowały! Dziękuję,również pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo :*

Unknown pisze...

Z tą stroną namęczyłam się najbardziej. Nie ma sprawy po to jest ten post! :D

Unknown pisze...

w takim razie czekam na post,może ty mnie zainspirujesz :D

EnEnka pisze...

Ale śliczne :O Podziwiam. Tylko musisz go dokładnie pilnować, nie wiem czy trzymanie haseł w takim dzienniku to dobry pomysł, jeszcze tak wyraźnie podpisanych. :)
W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK ;)

Unknown pisze...

Dziękuję ,również pozdrawiam :)

Unknown pisze...

mimo to dziękuję:)

Unknown pisze...

Dziękuję :)

rihanna1111111111@gmail.com pisze...

Ale świetny pomysł! Super!
Pięknie to wszystko razem wygląda! :)
A macie jakiś pomysł by zrobić coś takiego ale z małym kalendarzem?
Bo mam taki i fajnie było by coś fajnego w nim zrobić!

Unknown pisze...

Cudownie to wygląda! Zawsze chciałam mieć swój bullet journal, ale nie mam do tego aż tyle cierpliwości i pewnie po kilku dniach nie pisałabym tam niczego. Ale twój bardzo mi się spodobał!
MÓJ KANAŁ NA YT
MÓJ BLOG

Unknown pisze...

Świetnie to wygląda! :D
http://justynaksiazek.blogspot.com/
INSTAGRAM

Unknown pisze...

Dziękuje :)

Unknown pisze...

Dziękuję może kiedyś nabierzesz cierpliwości :D

Unknown pisze...

Jest w bezpieczny miejscu :D Dziękuję :)

Unknown pisze...

Możesz zrobic wszystko to samo tylko w mniejszej wersji.Dziękuję :)

Klaudia Lisiecka pisze...

Wow ale gnialnie to wyglada! Tak estetycznie ❤ Jedyne co to zastanawia mne czy sie nie boisz miec tyh hasel tam zapisanych? No bo w domu jak w domu ale skoro go zabierasz to tak troche ryzykownie :D

Unknown pisze...

Dziękuję,bardzo mocno uważam na niego :D

Dosiaczek pisze...

Jak bardzo kreatywnie! Super inspirujący i ciekawy post :) przydałoby mi się coś takiego :)

Pozdrawiam!

oliwia pisze...

jejku przepiękny jest! jestem osobą niezorganizowaną i kochającą robić coś samemu więc to super pomysł!

zajrzyj do mnie ➡ olipaws.blogspot.de ❤

Unknown pisze...

O rety! Wyszło Ci fantastycznie! <3 Ja niestety nie posiadam żadnych, dosłownie ŻADNYCH umiejętności manualnych, dlatego też za to się nawet nie zabieram, ale w Twoim przypadku... Chętnie kupiłabym tak wykonany przez Ciebie bullet journal. Masz fajne pomysły i powinnaś je wykorzystać!
Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

Jarosław Cieśla pisze...

Bardzo pomysłowy kalendarz, można szybko łatwo zapamiętać najważniejsze daty. Bardzo kreatywne prace zrobione ogólnie. Ja trochę inne umiejętności posiadam ale takie cuda nie każdy umie zrobić .

Julia Kordiak pisze...

Ale super Ci to wyszło! Ja zamierzam stworzyć swój własny kalendarz, ale niestety czas mi na to nie pozwala.
http://juliakordiak.blogspot.com/

Nothin pisze...

Bardzo ładne. :3
Też planuję zrobić coś podobnego, ale jakoś nie mogę się zebrać. :v

WiktoriaGDP pisze...

Super pomysł ! Myślę , że przy odrobinie wolnego czasu wykorzystam to co pokazałaś !