czwartek, 2 marca 2017

RECENZJA - PŁYNNA POMADKA GOLDEN ROSE

Długo zbierałam się żeby mieć ten kosmetyk w swojej kolekcji. Cena odrzucała mnie niesamowicie (ok.20 zł)ale nie mam czego żałować. Mówię tu o pomadce GOLDEN ROSE LONG STAY LIQUID MATTE LIPSTICK.


Używam jej od jakiegoś tygodnia może...
Sprawdza się doskonale utrzymuje się bardzo długo pomimo tego ,że jem w między czasie piję kawę a ona zachowuje się tak jakby dopiero była nałożona.
Nawet pocałunki nie dają rady jej zmyć!


Ja skusiłam się na numerek 10 jest dość oryginalny ma pigment jasnego fioletu przez co usta wyglądają dość specyficznie ale to właśnie jest w niej fajne!


Usta w pełni są matowe nie dają efektu lepienia się.
Przez strukturę matu każdy ma wrażenie ,że usta się przesuszają. W tej pomadce tak nie jest, dzięki olejkowi z awokado w niej zawartym usta są nawilżone i gładkie.
Producenci pomyśleli także o dobry wykonaniu elastycznego aplikatora który ułatwia nakładanie naszej płynnej pomadki.


Dotychczas nie dostrzegłam żadnych minusów tego produktu. Jeśli coś się zmieni dam wam znać! Serdecznie zachęcam żebyście przetestowali go sami i cieszyli się z uzyskanego efektu.



15 komentarzy:

Rodzynka1989 pisze...

Kolor faktycznie specyficzny, fajnie, że Ci się dobrze sprawdza i jest trwała. Ale GR słynie ze świetnych produktów :)

Unknown pisze...

Sama prawda :D

Książki Dobre Jak Czekolada pisze...

Muszę w końcu kupić bo wiele osób ją poleca, a ja jeszcze nie wypróbowałam. Kolor bardzo oryginalny, ale ładny :)

Unknown pisze...

Polecam i ja! :D

klaudiasa.blogspot.com pisze...

Tyle już o niej słyszałam i za każdym razem to było coś dobrego. Muszę ją kiedyś kupić! ;)

http://tuklaudia.blogspot.com/

Karolaandherpassions pisze...

Uwielbiam Golden Rose 💛 Teraz będę podkłady testować :)

fromCarolinee pisze...

Ładny odcień. Mam ją, ale zdecydowanie wolę te w kredce. :)

Unknown pisze...

Nie miałam nigdy, ale skoro piszesz ze trzymaj się długo chętnie ja kupie.
Pozdrawiam

AlmostParadise pisze...

Dlaczego cena Cię odrzuciła? Że za tania czy za droga? :)
Pomadki GR są super!

Jarosław Cieśla pisze...

Super są pomadki z GR. Ja sama takowej nie posiadam aczkolwiek posiadam z Lovely i również nie narzekam :)

Unknown pisze...

nie miałam okazji przetestować z Lovely :/

Unknown pisze...

Odrzuciła. Jestem zakupoholiczką jeśli chodzi o kosmetyki ale zawsze stawiam na jakoś i niską cenę :)

Unknown pisze...

Polecam!

Unknown pisze...

Też lubię te w kredce mam około 3 byłam nimi zachwycona ale jednak te w płynie wygrywają mają rzadsza konsystencje i lepiej mi się takie nosi :)

Unknown pisze...

Chętnie zajrzę,jeśli napiszesz o tym post:)