wtorek, 17 stycznia 2017

RECENZJA - KOSMETYKI Z ATW (ACNE BLOCKER)

Czy wy też zmagacie się z problemami dotyczącymi cery? Trądzik,zaskórniki,pryszcze?
Żadne stosowane dotychczas kosmetyki nie pomagały? 
Przedstawiam wam zestaw kosmetyków ACNE BLOCKER z firmy ATW (do cery tłustej,mieszanej,skłonnej do trądziku)



Stosuję te kosmetyki około 2 lat.Jestem z nich strasznie zadowolona i polecam go każdej z was!
Zestaw którego ja używam składa się z żelu,toniku,kremu łagodzącemu oraz żelu punktowego.



 Co mogę o nich powiedzieć? Po pierwsze odkąd ich używam (regularnie)nie widzę na mojej twarzy żadnych niechcianych gości.
Żel jest bezalkoholowy,jest do mycia twarzy ale także zmywa nam makijaż.
A co do toniku...łagodzi podrażnienia i wspomaga gojenie ran trądzikowych.
Stosuje się go zaraz po umyciu twarzy żelem wspomnianym wyżej. 



Kolejnymi produktami z tego zestawu jest krem łagodzący oraz żel punktowy.

Krem stosujemy po całym oczyszczeniu twarzy natomiast żel w natychmiastowych sytuacjach,nakładamy go punktowo.



GŁÓWNE CECHY PRODUKTÓW :


  • hamują zmiany trądzikowe
  • obniżają wydzielanie sebum
  • pozostawiają przyjemne uczucie świeżości
  • poprawiają koloryt skóry
  • nadaje cerze zdrowy wygląd
  • zapobiega powstawaniu nowych infekcji
  • zapewniają skuteczną pielęgnacje
Widzicie same plusy!
Zachęcam was bardzo do przetestowania tej linii kosmetyków. Nie zawiedziecie się,myślę ,że cena także będzie zadowalająca.
Tutaj macie link do stronki gdzie możecie je zakupić ;)


4 komentarze:

Unknown pisze...

Czy żel punktowy sprawdza się? Wypryski znikają po nim szybko? :)

Maddllenn pisze...

nie znałam tej firmy,ale zapisałam sobie stronę,pewnie kiedyś przetestuje te kosmetyki :)
zapraszam do siebie -> KLIK :)

Unknown pisze...

tak. Jak najbradziej mogę go polecić. Zostawiłam go na noc na pewnego "przyjaciela"
a rano już mogłam dostrzec pewną różnicę.

Unknown pisze...

są świetne,polecam! :)